Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(37)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(18)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Biblioteka WB
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(9)
Biblioteka WEiZ
(13)
Biblioteka WWFiF
(3)
Autor
Adamik Anna Iwona
(2)
Grabiwoda Barbara
(2)
Raatz Bogusław
(2)
Amen Daniel G
(1)
Armstrong Gary
(1)
Barycz Rafał
(1)
Bielska Aleksandra (ekonomia)
(1)
Biernacki Michał
(1)
Błażkiewicz Sebastian
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Dittmann Paweł (1950- )
(1)
Dobroszek Justyna
(1)
Doroszewska Kaja
(1)
Dudley Geoffrey A
(1)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Dyrda Mirosław Jan (1945- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gawlik Radosław
(1)
Gałczyński Marcin
(1)
Gilga Krystyna
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Hejmej Przemysław
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Jakubiak Krzysztof (marketing)
(1)
Jankielewicz Maciej
(1)
Jurek Łukasz
(1)
Kaiser Krzysztof
(1)
Kardaś Aleksandra
(1)
Kaszkur Zuzanna
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kominiak-Michalska Anna
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalczyk Olga (1960- )
(1)
Kropaczewski Krzysztof
(1)
Kurowski Marcin
(1)
Macuda Małgorzata
(1)
Malinowski Szymon Piotr
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Mintzberg Henry (1939- )
(1)
Mitoraj Robert
(1)
Patenaude Frédéric
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Popkiewicz Marcin
(1)
Rae Leslie
(1)
Salamak Marek (1965- )
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Siwiec Daniel
(1)
Smółka Paweł
(1)
Socha Agnieszka (ekonomia)
(1)
Sowietow Michaił (1976- )
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szymańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Tolle Eckhart (1948- )
(1)
Turaliński Kazimierz
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wnuk-Pel Tomasz
(1)
Woronowicz Bohdan Tadeusz
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Ygnasik Adam P
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(36)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Menedżerowie
(7)
2001
(1)
Inżynierowie środowiska
(1)
Księgowi
(1)
Mechanicy urządzeń klimatyzacyjnych
(1)
Monterzy instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. kontrolingu
(1)
Specjaliści ds. rachunkowości zarządczej
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Technikum
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Zarządzanie
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing
(3)
Organizacja
(3)
Dieta witariańska
(2)
Nastolatki
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Pokolenie Z
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Technologie mobilne
(2)
Zakupy
(2)
Akwizycja
(1)
Alergie
(1)
Alkoholizm
(1)
Architektura polska
(1)
Barycz, Rafał
(1)
Bilans cieplny (geofizyka)
(1)
Blacharstwo karoseryjne
(1)
Branding (marketing)
(1)
Chłodnictwo
(1)
Controlling
(1)
Elektrotechnika
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Gazy cieplarniane
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inwestycje
(1)
Joga
(1)
Klimat
(1)
Klimatyzacja
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Lakiernictwo samochodowe
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Medycyna niekonwencjonalna
(1)
Medytacja
(1)
Mnemotechnika
(1)
Mosty
(1)
Nałóg
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nieruchomości
(1)
Odżywianie
(1)
Opieka długoterminowa
(1)
Organizacja i zarządzanie
(1)
Paleoklimatologia
(1)
Pamięć
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Podatek
(1)
Prognozowanie
(1)
Projektowanie badań naukowych
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Ryzyko inwestycyjne
(1)
Saramowicz, Paweł
(1)
Sport
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Uczenie się
(1)
Usługi
(1)
Wegetarianizm
(1)
Wille
(1)
Wpływ na środowisko
(1)
Wywiad gospodarczy
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zdrowe odżywianie
(1)
Zdrowie fizyczne
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Zdrowy styl życia
(1)
Zespół ADHD
(1)
Zmiany klimatyczne
(1)
Znaki towarowe
(1)
Życie duchowe
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Śląsk, Dolny (Polska ; region)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Poradniki
(5)
Monografia
(4)
Poradnik
(4)
Opracowanie
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dane statystyczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Medycyna i zdrowie
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kulinaria
(1)
Psychologia
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rozwój osobisty
(1)
37 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cały Ten Mózg)
Tyt. oryg.: Healing ADD.
Dla psychologów i wychowawców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 128360 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104389 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Alfabet Długowieczności)
Poszukiwanie źródła młodości Ludzie Zachodu poszukują magii i tajemnicy Tybetu Prawdziwe historie o uzdrawianiu i odmładzaniu Tajemnice energii pięciu rytuałów Pięć rytuałów i joga: ćwiczenia, które pomagają być zdrowym i długo żyć Łączenie produktów żywnościowych i inne porady dotyczące żywienia Energia głosu, dźwięku i medytacji Rozmowa z doktorem Robertem Thurmanem Doświadczenia osób wykonujących pięć rytuałów Jak znaleźć odpowiedniego nauczyciela hatha-jogi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151993 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowa Psychologia)
Rozkwit ludzkiej świadomości Ego: obecny stan ludzkości Rdzeń ego Odgrywanie ról: różne oblicza ego Ciało bolesne Uwalnienie się Odkry, kim naprawdę jesteś Odkrywanie przestrzeni wewnętrznej Twój wewnętrzny cel Nowa Ziemia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155431 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 746 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110024, 109832, 109831 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narastający problem chorób alergicznych Patomechanizmy reakcji nadwrażliwości Wpływ wysiłku na odpowiedź immunologiczną i podatność Wysiłek fizyczny a mikrobiom Leczenie astmy i alergii w kontekście przepisów antydopingowych Adaptacja układu oddechowego do wysiłku fizycznego Zanieczyszczenia powietrza atmosferycznego a intensywny wysiłek u sportowców Nieżyt nosa u sportowców (alergiczny, powysiłkowy i inny) – odrębności patomechanizmów, przebieg kliniczny, różnicowanie Obturacja krtani indukowana wysiłkiem (EILO) Astma i alergia u polskich sportowców Astma wysiłkowa i powysiłkowy skurcz oskrzeli – epidemiologia i patomechanizmy Astma indukowana wysiłkiem i powysiłkowy skurcz oskrzeli – diagnostyka, różnicowanie Astma indukowana wysiłkiem i powysiłkowy skurcz oskrzeli – profilaktyka i leczenie Pokrzywki indukowane wysiłkiem Atopowe i kontaktowe zapalenie skóry u sportowców Obrzęk naczynioruchowy indukowany wysiłkiem Sportowiec z alergią i nadwrażliwością pokarmową Alergia i nadwrażliwość na leki u sportowców Alergia na jad owadów błonkoskrzydłych Anafilaksja indukowana wysiłkiem Astma i alergia a nurkowanie Alergia i astma w warunkach wysokogórskich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
w opracowaniu: sygn. 155401 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Technik chłodnictwa i klimatyzacji oraz pomp ciepła : poradnik / Krzysztof Kaiser. - Warszawa : Wydawnictwo Euro-Media, copyright 2022. - 691, [10] stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych na stronach 689-691 i przy rozdziałach.
Zagadnienia termodynamiki i wymiany ciepła 1.Podstawy termodynamiki technicznej 2. Obliczenia termodynamiczne II. Elektrotechnika, elektronika i automatyka 1.Podstawy elektrotechniki i elektroniki 2.Miernictwo elektryczne 3.Instalacje elektryczne 4. Maszyny elektryczne 5.Automatyka urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych III.Technologia instalacji i urządzeń chłodniczych 1. Zasady montażu instalacji i urządzeń chłodniczych 2. Zasady eksploatacji urządzeń chłodniczych IV. Technologia instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych 1. Podstawy budownictwa 2. Montaż instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych 3. Eksploatacja instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych V. Pomiary parametrów instalacji i urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych 1. Pomiary parametrów elektrycznych urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych 2. Pomiary parametrów nieelektrycznych urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych VI. Montaż i eksploatacja instalacji i urządzeń chłodniczych 1. Montaż instalacji i urządzeń chłodniczych 2. Eksploatacja instalacji i urządzeń chłodniczych VII. Montaż i eksploatacja instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych 1. Wykonywanie montażu instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych 2. Konserwacja i naprawa instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych
Sygnatura czytelni BMW: XI S 210 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154315 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Poradnik blacharza samochodowego / Bogusław Raatz. - [Białe Błota] : Wydawnictwo RG MEDIA, cop. 2011. - 182 s. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm.
(Biblioteka Warsztatowca)
Miejsce wyd. wg s. internet. wydaw.
Dla pracowników warsztatów blacharskich.
Sygnatura czytelni BMW: VIII D 120 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 12894 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132695 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Poradnik lakiernika samochodowego / Bogusław Raatz. - [Białe Błota] : Wydawnictwo RG MEDIA, cop. 2011. - 339 s. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm.
(Biblioteka Warsztatowca)
Miejsce wyd. wg s. internet. wydaw.
Dla pracowników branży blacharsko-lakierniczej.
Sygnatura czytelni BMW: VIII D 122 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 12893 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132694 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy prawne wykonywania zawodu fizjoterapeuty Wykonywanie zawodu fizjoterapeuty w warunkach zatrudnienia pracowniczego. Odpowiedzialność karna fizjoterapeuty Odpowiedzialność cywilna fizjoterapeuty Formy wykonywania zawodu przez fizjoterapeutów Odpowiedzialność zawodowa fizjoterapeutów Dokumentacja medyczna fizjoterapeuty Ustawowy zakres świadczeń fizjorerapeuty w zakresie wyrobów medycznych wydanych na zlecenie Reklama w zawodzie fizjoterapeuty Samodzielność zawodowa fizjoterapeuty w ramach systemowych rozwiązań ochrony zdrowia finansowanych ze środków publicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
w opracowaniu: sygn. 155374 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Podróż marketingowa: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta Autentyczne doświadczenia w podróży: marketing w działaniu MARKETING: TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA I POZYSKIWANIE WARTOŚCI OD KLIENTA Proces marketingowy Zrozumienie rynku i potrzeb klientów Potrzeby klientów, pragnienia i popyt Oferta rynkowa: produkty (usługi) i doznania Wartość i satysfakcja klienta Wymiana i relacje Rynki Projektowanie strategii marketingowej zorientowanej na klienta Wybór klientów, którym będziemy służyć Wybór propozycji wartości Ukierunkowanie firmy na rynek (orientacje zarządzania marketingowego) Przygotowanie zintegrowanego planu i programu marketingowego Budowanie relacji z klientem Zarządzanie relacjami z klientem Zmieniający się charakter relacji z klientem Zarządzanie relacjami partnerskimi Pozyskiwanie wartości od klienta Tworzenie lojalności i utrzymanie klientów Rosnący udział w budżecie klienta Budowanie kapitału klientów Zmieniający się krajobraz marketingu Niepewne otoczenie gospodarcze Epoka informacji cyfrowej Przyśpieszająca globalizacja Marketing zrównoważony: potrzeba bardziej etycznych i odpowiedzialnych społecznie działań Wzrost znaczenia marketingu nienastawionego na zysk (not-for-profit) STRATEGIA FIRMY I STRATEGIA MARKETINGOWA: PARTNERSTWO W CELU BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM Planowanie strategiczne firmy: zdefiniowanie roli marketingu Określenie misji zorientowanej na rynek Określenie celów firmy Tworzenie portfela produkcji Planowanie marketingowe: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem Partnerstwo z innymi działami tej samej firmy Partnerstwo z podmiotami systemu marketingowego Strategia marketingowa i marketing mix Strategia marketingowa zorientowana na klienta Tworzenie zintegrowanego marketingu mix Zarządzanie działaniami marketingowymi Analiza marketingowa Planowanie marketingowe Organizacja działu marketingu Kontrola marketingowa Mierzenie zwrotu z inwestycji marketingowych i zarządzanie nim ZROZUMIEĆ RYNEK I KONSUMENTÓW ANALIZA OTOCZENIA MARKETINGOWEGO Mikrootoczenie firmy Firma Dostawcy Pośrednicy marketingowi Konkurenci Interesariusze Klienci Makrootoczenie firmy Otoczenie demograficzne Otoczenie ekonomiczne Środowisko przyrodniczo-naturalne Otoczenie technologiczne Otoczenie polityczne i społeczne Otoczenie kulturowe Reagowanie na otoczenie marketingowe ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ MARKETINGOWĄ W CELU ZROZUMIENIA KLIENTÓW Informacja marketingowa i wiedza o klientach Szacowanie potrzeb w zakresie informacji marketingowej Opracowywanie informacji marketingowej Dane wewnętrzne Wywiad marketingowy Badania marketingowe Opracowanie planu badań Zbieranie danych wtórnych Zbieranie danych pierwotnych Wdrożenie planu badań Interpretacja wyników i sprawozdanie Analiza i zastosowania informacji marketingowej Zarządzanie relacjami z klientem (customer relationship management - CRM) Dystrybucja i zastosowanie informacji marketingowej Inne kwestie związane z informacją marketingową Badania marketingowe w małych firmach i organizacjach non profit Międzynarodowe badania marketingowe Polityka społeczna i etyka w badaniach marketingowych ZROZUMIENIE ZACHOWAŃ KLIENTA INDYWIDUALNEGO I NABYWCY INSTYTUCJONALNEGO Rynki konsumenta i zachowanie zakupowe nabywcy indywidualnego Model zachowania nabywcy indywidualnego Czynniki wpływające na zachowanie nabywcy indywidualnego Proces podejmowania decyzji przez nabywcę Proces podejmowania decyzji przez nabywcę w wypadku nowych produktów Rynki biznesowe i zachowanie zakupowe nabywcy instytucjonalnego Rynki biznesowe Zachowanie nabywcy instytucjonalnego TWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ I ZESTAWU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA STRATEGIA MARKETINGOWA ZORIENTOWANA NA KLIENTA: TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTÓW DOCELOWYCH Segmentacja rynków konsumenta Segmentacja rynku przedsiębiorstw Segmentacja rynków międzynarodowych Wymogi skutecznej segmentacji Wybór rynków docelowych (targeting) Ocena segmentów rynku Wybór docelowych segmentów rynku Społecznie odpowiedzialny marketing ukierunkowany Różnicowanie i pozycjonowanie Mapy percepcji Wybór strategii różnicowania i pozycjonowania Komunikowanie i zyskiwanie wybranej pozycji PRODUKTY (USŁUGI) I MARKI: BUDOWANIE WARTOŚCI DLA KLIENTA Produkty (usługi) i doświadczenia Poziomy produktów (usług) Klasyfikacja produktów (usług) Decyzje dotyczące produktów (usług) Decyzje dotyczące pojedynczych produktów (usług) Decyzje dotyczące linii produktów Decyzje dotyczące asortymentu produktów Marketing usług Istota i cechy charakterystyczne usług Strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych Strategia marki: budowanie silnej marki Wartość marki Budowanie silnej marki OPRACOWYWANIE NOWYCH PRODUKTÓW I ZARZĄDZANIE CYKLEM ŻYCIA PRODUKTU Strategia rozwoju nowych produktów Proces opracowywania nowych produktów Poszukiwanie pomysłu Ocena i selekcja pomysłów Opracowywanie i testowanie koncepcji produktu Opracowywanie strategii marketingowej Analiza biznesowa Opracowywanie produktu Testy rynkowe Komercjalizacja Zarządzanie procesem opracowywania nowych produktów Opracowywanie nowych produktów skoncentrowane na kliencie Zespołowe opracowywanie nowych produktów Systematyczne opracowywanie nowych produktów Strategie cyklu życia produktu Faza wprowadzenia Faza wzrostu Faza dojrzałości Faza spadku Dodatkowe kwestie związane z produktami (usługami) Decyzje dotyczące produktów a odpowiedzialność społeczna Międzynarodowy marketing produktów (usług) STRATEGIA CENOWA: ZROZUMIENIE I POZYSKIWANIE WARTOŚCI OD KLIENTA Najważniejsze strategie cenowe Ustalanie cen oparte na wartości dla klienta Ustalanie cen oparte na kosztach Ustalanie cen oparte na porównaniu z cenami konkurentów Inne wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wpływające na decyzję o cenie Całościowa strategia marketingowa, cele oraz marketing mix Uwarunkowania organizacyjne Rynek i popyt Gospodarka
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 37
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6511 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Buildera)
Bibliografia na stronach 246-249.
Biała Willa nad Rabą w Gdowie Willa Wielkopokoleniowa w Krakowie Willa w krajobrazie naturalnym w Niepołomicach Zespół domów mieszkalnych w Krakowie na Bielanach Dom z atrium w Piasecznie Kamienna rezydencja w Konstancinie Willa Jurajska w Bolechowicach Willa w dwóch pawilonach w Mielcu Kamienny dom na Woli Justowskiej w Krakowie Willa z betonu architektonicznego i dranicy cedrowej w Krakowie-Libertowie Betonowa rezydencja w Izabelinie Nowoczesny Dwór Polski w Grębynicach Leśna willa w Izabelinie Country-house w Promnej nad Pilicą Willa Krakowiaków zachodnich z Zabierzowie Dom na sprzedaż w Grębynicach Dworek w lesie Konstancinie Rezydencja w Genewie
Sygnatura czytelni BWB: VII E 54
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 5082 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 229-234.
Rozdział 1. Definicja wywiadu biznesowego ALEKSANDRA BIELSKA Rozdział 2. Wywiad biznesowy w działalności gospodarczej: podstawowe aspekty, które należy wziąć pod uwagę O tradycyjnym cyklu wywiadowczym Pięć Filarów Procesu Analityczno-Wywiadowczego Filar organizacyjny Filar operacyjny Filar informacyjny Filar technologiczny Filar kognitywny KAZIMIERZ TURALIŃSKI Rozdział 3. Etyczne i prawne aspekty działalności wywiadowczej w kontekście polskiego ustawodawstwa Prawo do usługowego pozyskiwania i przetwarzania informacji Powszechnie dostępne źródła informacji (biały wywiad) Ochrona danych osobowych Tajemnica przedsiębiorstwa i zwalczanie nieuczciwej konkurencji Prawo autorskie Informacja niejawna (dawna tajemnica państwowa) Legalna informacja a udział w cudzym przestępstwie Raport końcowy a odpowiedzialność karna i odszkodowawcza MACIEJ JANKIELEWICZ Rozdział 4. Pozyskiwanie danych: dostępne źródła, ich eksploatacja oraz mocne i słabe strony Dane i informacje Klasyfikacja informacji Źródła informacji Osobowe źródła informacji Otwarte źródła informacji ALEKSANDRA BIELSKA Rozdział 5. Analiza danych: techniki analizy jakościowej Dwa rodzaje analizy Analiza jakościowa Skanowanie Środowiskowe i Analiza PESTLE Analiza Przyczyn Źródłowych Analiza Trendów/Wpływu Analiza Kluczowych Założeń Analiza Konkurencyjnych Hipotez Analiza „Co jeśli" Dodatkowe rekomendacje MARCIN GAŁCZYŃSKI Rozdział 6. Wspieranie procesu decyzyjnego. Prezentacja wniosków i rekomendacji Proces decyzyjny - wprowadzenie Istota procesu decyzyjnego Cechy prezentacji SEBASTIAN BŁAŻKIEWICZ I AGNIESZKA SOCHA Rozdział 7. Outsourcing usług wywiadowczych Outsourcing i usługi wywiadowcze Usługi wywiadowcze Usługi wywiadowcze z różnych punktów widzenia -punkt widzenia zleceniodawcy Usługi wywiadowcze z różnych punktów widzenia -punkt widzenia wykonawcy DR PAWEŁ SMÓŁKA Rozdział 8. Wywiad biznesowy w służbie innowacyjności Migracja wartości, wczesne ostrzeganie/inspirowanie i rola analityka wywiadu OSINT. Wywiad jednoźródłowy HUMINT. Wywiad osobowy Analiza wywiadowcza Metody analizy pomocne w wywiadzie proinnowacyjnym Raportowanie Wywiad proinnowacyjny w różnych kontekstach
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 109 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 98
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151094 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6366 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu / redakcja naukowa Wojciech Czakon. - Wydanie III rozszerzone. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2020. - 459 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia przy pracach. Indeks.
Dla badaczy nauk o zarządzaniu, studentów i doktorantów.
1.Metodologia nauk o zarządzaniu Jerzy Niemczyk 1.1.Rozwój nauki 1.2.Empiryzm i dedukcja w metodologii nauk społecznych 1.3.Podejścia idiograficzne i nomotetyczne w metodologii nauk społecznych 1.4.Badania ilościowe i jakościowe w naukach społecznych 1.5.Polimorfizm w metodologii nauk społecznych 2.Metodologia zarządzania - od fundamentalizmu do pluralizmu Łukasz Sułkowski 2.1.Metodologia i epistemologia zarządzania 2.2.Typy metod stosowanych w zarządzaniu 2.3.„Metoda naukowa" zarządzania? 2.4.Pluralizm metodologiczny zarządzania 2.5.Metodologia paradygmatu dominującego w zarządzaniu 2.6.Metodologia paradygmatu alternatywnego w zarządzaniu 3.Oryginalność w badaniach naukowych w dyscyplinie zarządzania Janusz Strużyna 3.1.Oryginalność badań naukowych oparta na wypełnianiu luki wiedzy 3.2.Deklarowana przewaga problematyzacji nad zapełnianiem luki wiedzy 3.3.Krótkie uzupełnienie typów problematyzowanych założeń 3.4.Społeczne uwarunkowania oceny oryginalności naukowej 4.Rygor metodologiczny Wojciech Czakon 4.1.Istota rygoru metodologicznego 4.2.Znaczenie rygoru w rozwoju nauk o zarządzaniu 4.3.Rygor badań ilościowych - zagadnienie pomiaru 4.4.Rygor badań interpretatywnych - zagadnienie wiarygodności 5.Formułowanie i wartościowanie problemów naukowych Jerzy Niemczyk 5.1.Lokowanie problemów naukowych w naukach o zarządzaniu 5.2.Dochodzenie do problemów naukowych 5.3.Wartościowanie problemu naukowego w naukach o zarządzaniu 6.Metodyka systematycznego przeglądu literatury Wojciech Czakon 6.1.Uwarunkowania badania literatury w naukach o zarządzaniu 6.2.Istota systematycznego przeglądu literatury 6.3.Procedura systematycznego przeglądu literatury 6.4.Ocena przydatności systematycznego przeglądu literatury 7.Metodyka metaanalizy w naukach o zarządzaniu Anna Gondek Karolina Mazur 7.1.Miejsce metaanalizy w badaniach naukowych 7.2.Procedura metaanalizy 7.3.Procedura wnioskowania statystycznego w metodyce metaanalizy 7.4.Metaregresja 7.5.Specyfika metaanalizy stosowanej w naukach o zarządzaniu 8.Wprowadzenie do badań jakościowych w naukach o zarządzaniu Katarzyna Czernek 8.1.Paradygmaty w naukach o zarządzaniu 8.2.Pojęcie i przesłanki stosowania badań jakościowych 8.3.Charakterystyka badań jakościowych na tle badań ilościowych 8.4.Procedura badawcza 9.Zastosowanie studiów przypadku w badaniach nauk o zarządzaniu Wojciech Czakon 9.1.Istota studiów przypadku 9.3.Cele studiowania przypadków 9.4.Procedura prowadzenia studium przypadku 9.5.Ocena przydatności studiowania przypadków 10.Metody eksperymentu i symulacji w naukach o zarządzaniu Ewa Stańczyk-Hugiet 10.1.Metody eksperymentu 10.2.Metody symulacji 11.Triangulacja - łączenie metod badawczych i urzetelnienie badań Sylwia Stańczyk 11.1.Rozwój triangulacji metod 11.2.Typy triangulacji 11.3.Techniki łączone w triangulacji 11.4.Triangulacja w badaniach kultur organizacyjnych 11.5.Uwarunkowania stosowania triangulacji 11.6.Procedura i praktyka triangulacji metod 12.Metodologiczne problemy ujęcia narracyjnego w badaniach nad organizacjami. Dyskurs organizacyjny Bartłomiej J. Gabryś 12.1.Istota procesu powstawania wiedzy teoretycznej 12.2.Założenia teoretyczne modelu procesowego 12.3.Ujęcie narracyjne i jego konsekwencje metodologiczne 12.4.Egzemplifikacja wykorzystania analizy narracji 13.Metody ilościowe w naukach o zarządzaniu - miejsce badań operacyjnych i modelowania ekonometrycznego Tomasz Wachowicz 13.1.Modele badań operacyjnych 13.2.Modelowanie ekonometryczne 14.Ilościowe badanie i operacjonalizacja zjawisk w naukach o zarządzaniu Wojciech Dyduch 14.1.Cel i przebieg badań z wykorzystaniem metod ilościowych 14.2.Od analizy literatury do hipotez badawczych 14.3.Gromadzenie danych 14.4.Przeprowadzenie badań i analiza danych 15.Metodyczne aspekty budowy modeli zachowań konsumentów na rynku Sławomir Smyczek 15.1.Istota i rodzaje modeli zachowań konsumentów 15.2.Podstawy metodyczne budowy modeli rynkowych zachowań konsumentów 16.Zaawansowane testowanie modeli badawczych Justyna Światowiec-Szczepańska 16.1.Podstawowe założenia modelowania strukturalnego 16.2.Procedura modelowania strukturalnego 16.3.Przykład modelowania strukturalnego 17.Analiza sieciowa w naukach o zarządzaniu Patrycja Klimas 17.1.Istota analizy sieciowej 17.2.Procedura przeprowadzania analizy sieciowej 17.3.Zastosowanie analizy sieciowej w naukach o zarządzaniu 18.Metody wielokryterialnej analizy decyzyjnej w ilościowych badaniach naukowych Tomasz Wachowicz 18.1.Charakterystyka wielokrytenalnego problemu decyzyjnego 18.2.Procedura postępowania w procesie rozwiązywania wielokrytenalnego problemu decyzyjnego 18.3.Metody prowadzenia analizy trade-off 19.Paradygmaty i teorie w naukach o zarządzaniu Łukasz Sulkowski 19.1.Rozumienie teorii w zarządzaniu 19.2.Rodzaje teorii w zarządzaniu 19.3.Paradygmat jako podstawa teorii organizacji i zarządzania 19.4.Klasyfikacje paradygmatów zarządzania 19.5.Strategie tworzenia teorii w naukach o zarządzaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152027, 152026 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-261.
Dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw, praktyków gospodarczych oraz menedżerów, przede szystkim średniego szczebla pionu finansowego.
Sygnatura czytelni BWZ: VIII C 11
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131089 N, 131090 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4229 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Bibliografia na stronach [293]-310.
Dla pracowników naukowych i doktorantów zajmujących się badaniem zachowań konsumenckich oraz studentów uczelni ekonomicznych, właścicieli firm internetowych.
Pokolenie Z w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. Pojęcie i znaczenie nowych technologii Nowe technologie informacyjne na tle globalizacji i wirtualizacji Młodzi użytkownicy wśród nowych technologii informacyjnych Kryteria wyodrębniania pokoleń Definicje pokolenia Z. _ odrębne generacje mlodych konsumentów . . . Generation. iGeneration Pokolenie Z w Polsce Demografia pokolenia Z w Polsce Różnice między pokoleniem Z w Polsce i Europie Zachodniej Oraz w USA.. Cechy behawioralne pokolenia Z w Polsce PokoleniaY iZ Digital Nątives ' E-konsumenci jutra Proces podejmowania decyzji zakupowych jako element zachowań konsumenckich. Pojęcie konsumpcji na tle przemian ery postindustrialnej Segmentacja konsumentów. Definicja zachowań konsumenckich. Rodzaje zachowań konsumenckich Modele zachowań konsumenckich. . Technologie mobilne i ich wplyw na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ . . Charakterystyka urządzeń mobilnych Smartfony . Tablety Akcesoria do noszenia _wearables' Aplikacje mobilne Specyfika rynku technologii mobilnych im-commerce Globalny rynek technologii mobilnych. Polski rynek technologii mobilnych M-commerce na rynku globalnym M-commerce na polskim rynku. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych Użytkownicy technologii mobilnych na rynku globalnym Użytkownicy technologii mobilnych na rynku polskim Przedstawiciele pokolenia Z w świecię technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce Motywy i sposoby wykorzystania technologii mobilnych Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych. . Istota procesu podejmowania decyzji konsumenckich, ich rodzaje i uczestnicy Etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian Wynikających z wirtualizacji E-konsument Zachowania konsumentów w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych IKluczowe tendencje w zachowaniach młodych konsumentów 35. Specyficzne zachowania uzytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych Wykorzystanie wielu urządzeń - multiscreening. live streaming Wykorzystanie technologii mobilnych w procesie podejmowania Decyzji zakupowych Wykorzystywanie technologii mobilnych przez polskich reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w zyciu codziennym Częstotliwość i okoliczności korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby korzystania z technologii mobilnych. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przęz reprezentantów pokolenia Z' odczuwanie potrzeby wynikające z korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby pozyskiwania informacji o produktach za pośrednictwem technologii mobilnych . Metody oceny alternatywnych możliwości w procesie podejmowania decyzji zakupowych Udział technologii mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie Wykorzystywanie technologii mobilnych w procesach pozakupowych wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych oczekiwania konsumentów względem obecności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych Reakcje konsumentów na sposoby działalności przedsiębiorstw W środowisku technologii mobilnych Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych będące rezultatem wykorzystaniaprzezfirmytechnologiimobilnych E-konsumenci jutra .Znaczenie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych wśród reprezentantów pokolenia Z w Polsce Rola technologii mobilnych wśród reprezentantów pokolenia Z na rynku polskim w procesie podejmowania decyzji zakupowych . Stosunek przedstawicieli pokolenia Z do wykorzystywania przez przedsiębiorstwa technologii mobilnych w kontaktach z konsumentami Wpływ dzialań przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ Segmentacja konsumentów z pokolenia Z podwzględem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych Kryteria i metoda segmentacii Charakterystyka segmentów ze względu na cechy demograficzne i społeczno-ekonomiczne Charakterystyka segmentów ze względu na cechy behawioralne Dzialania marketingowe skierowane do przedstawicieli pokolenia Z z wykorzystaniem technologii mobilnych Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych Urządzenia mobilne jako narzędzia osobistego uzytku Możliwości urządzeń mobilnych wynikające z wykorzystania geolokalżacji Możliwości i ograniczenia wykorzystania urządzeń mobilnych wynikające z ich funkcji naiwnych. Mobilne dzialania reklamowe . Wyszukiwarki internetowe Dzialania reklamowe typu push Mobilna reklama graficzna Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej Charakterystyka mediów społecznościowych Komunikatory mobilne Relacjonowanie natywo -livestreaming Działania niestandardowe z wykorzystaniem technologii mobilnych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 43
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5917 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2019. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Bibliografia na stronach [293]-310.
Dla pracowników naukowych i doktorantów zajmujących się badaniem zachowań konsumenckich oraz studentów uczelni ekonomicznych, właścicieli firm internetowych.
Pokolenie Z w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. Pojęcie i znaczenie nowych technologii Nowe technologie informacyjne na tle globalizacji i wirtualizacji Młodzi użytkownicy wśród nowych technologii informacyjnych Kryteria wyodrębniania pokoleń Definicje pokolenia Z. _ odrębne generacje mlodych konsumentów . . . Generation. iGeneration Pokolenie Z w Polsce Demografia pokolenia Z w Polsce Różnice między pokoleniem Z w Polsce i Europie Zachodniej Oraz w USA.. Cechy behawioralne pokolenia Z w Polsce PokoleniaY iZ Digital Nątives ' E-konsumenci jutra Proces podejmowania decyzji zakupowych jako element zachowań konsumenckich. Pojęcie konsumpcji na tle przemian ery postindustrialnej Segmentacja konsumentów. Definicja zachowań konsumenckich. Rodzaje zachowań konsumenckich Modele zachowań konsumenckich. . Technologie mobilne i ich wplyw na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ . . Charakterystyka urządzeń mobilnych Smartfony . Tablety Akcesoria do noszenia _wearables' Aplikacje mobilne Specyfika rynku technologii mobilnych im-commerce Globalny rynek technologii mobilnych. Polski rynek technologii mobilnych M-commerce na rynku globalnym M-commerce na polskim rynku. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych Użytkownicy technologii mobilnych na rynku globalnym Użytkownicy technologii mobilnych na rynku polskim Przedstawiciele pokolenia Z w świecię technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce Motywy i sposoby wykorzystania technologii mobilnych Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych. . Istota procesu podejmowania decyzji konsumenckich, ich rodzaje i uczestnicy Etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian Wynikających z wirtualizacji E-konsument Zachowania konsumentów w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych IKluczowe tendencje w zachowaniach młodych konsumentów 35. Specyficzne zachowania uzytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych Wykorzystanie wielu urządzeń - multiscreening. live streaming Wykorzystanie technologii mobilnych w procesie podejmowania Decyzji zakupowych Wykorzystywanie technologii mobilnych przez polskich reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w zyciu codziennym Częstotliwość i okoliczności korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby korzystania z technologii mobilnych. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przęz reprezentantów pokolenia Z' odczuwanie potrzeby wynikające z korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby pozyskiwania informacji o produktach za pośrednictwem technologii mobilnych . Metody oceny alternatywnych możliwości w procesie podejmowania decyzji zakupowych Udział technologii mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie Wykorzystywanie technologii mobilnych w procesach pozakupowych wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych oczekiwania konsumentów względem obecności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych Reakcje konsumentów na sposoby działalności przedsiębiorstw W środowisku technologii mobilnych Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych będące rezultatem wykorzystaniaprzezfirmytechnologiimobilnych E-konsumenci jutra .Znaczenie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych wśród reprezentantów pokolenia Z w Polsce Rola technologii mobilnych wśród reprezentantów pokolenia Z na rynku polskim w procesie podejmowania decyzji zakupowych . Stosunek przedstawicieli pokolenia Z do wykorzystywania przez przedsiębiorstwa technologii mobilnych w kontaktach z konsumentami Wpływ dzialań przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ Segmentacja konsumentów z pokolenia Z podwzględem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych Kryteria i metoda segmentacii Charakterystyka segmentów ze względu na cechy demograficzne i społeczno-ekonomiczne Charakterystyka segmentów ze względu na cechy behawioralne Dzialania marketingowe skierowane do przedstawicieli pokolenia Z z wykorzystaniem technologii mobilnych Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych Urządzenia mobilne jako narzędzia osobistego uzytku Możliwości urządzeń mobilnych wynikające z wykorzystania geolokalżacji Możliwości i ograniczenia wykorzystania urządzeń mobilnych wynikające z ich funkcji naiwnych. Mobilne dzialania reklamowe . Wyszukiwarki internetowe Dzialania reklamowe typu push Mobilna reklama graficzna Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej Charakterystyka mediów społecznościowych Komunikatory mobilne Relacjonowanie natywo -livestreaming Działania niestandardowe z wykorzystaniem technologii mobilnych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 45
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6092 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4887 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 259-261. Indeks.
Dla menedżerów i specjalistów ds. szkoleń, pracowników działów personalnych i trenerów.
Rozpoznanie i analiza potrzeb Rozdział 1. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych (RAPS) Co to jest RAPS? Wstęp do rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych Po co przeprowadza się RAPS ? Zalety i wady RAPS Kto jest odpowiedzialny za RAPS ? „Kwintet szkoleniowy" Klienci zamawiający RAPS Etapy RAPS Rozdział 2. Zastosowanie rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych Zastosowanie RAPS w praktyce Sposób określania potrzeb szkoleniowych Kto powinien przeprowadzać RAPS? Metody przeprowadzania analizy Etap 1 - określanie wymagań Etap 2 - planowanie RAPS Etap 3 - ocena istniejących potrzeb Normy kwalifikacji zawodowych Rozdział 3. Rozpoznanie istniejących potrzeb szkoleniowych Etap 4 i 5 - identyfikacja braków w kwalifikacjach pracowników i rozpoznanie potrzeb szkoleniowych Planowanie RAPS Analiza wyników Dalsze działania Etap 6 - określenie celów i treści szkolenia Planowanie i projektowanie programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 4. Projektowanie programu szkoleniowo-rozwojowego Indywidualne cechy uczącego się Style uczenia się Preferencje dotyczące sposobu uczenia się Wykorzystanie zmysłów w procesie uczenia się Model komunikacji Zastosowanie modeli uczenia się w programach szkoleniowych Cel szkolenia Przeszkody w procesie uczenia się Rozdział 5. Cele szkolenia Określanie celów szkolenia na piśmie Plan osiągania celów Sprawdzanie listy celów Praktyczne zastosowanie listy celów Rozdział 6. Szkolenie w miejscu pracy Planowanie czynności Lista ustalonych celów Grupa uczących się Ustalenie treści programu szkolenia Uwzględnienie norm kwalifikacji w programie Rodzaje metod szkoleniowych Rozdział 7. Szkolenie poza miejscem pracy Planowanie czynności Cele a grupa uczących się Miejsce zorganizowania szkolenia Ograniczenia czasowe Termin rozpoczęcia i zakończenia Zalety i wady szkolenia poza miejscem pracy Ustalenie treści programu szkolenia Formy szkolenia Strategie szkolenia grupowego Szkolenia o sztywnej i elastycznej strukturze Metody szkolenia grupowego Kolejność materiału szkoleniowego Szablon programu szkolenia Planowanie i projektowanie sesji szkoleniowych Rozdział 8. Planowanie sesji szkoleniowych - cz. 1 Cele sesji Metody szkoleniowe Rozdział 9. Planowanie sesji szkoleniowych - cz. II Metody szkoleniowe Opracowanie sesji Rozdział 10. Planowanie sesji ćwiczeniowych Ćwiczenia Obserwacja i podsumowanie Ocena programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 11. Ogólne zasady oceny programów szkoleniowo-rozwojowych Dlaczego dokonuje się oceny szkolenia? Dlaczego nie dokonuje się oceny szkolenia? Skutki nieprzeprowadzenia oceny Kto przeprowadza ocenę ? Proces oceny Projektowanie procesu oceny Zaangażowanie menedżerów liniowych Rozdział 12. Ocena przed rozpoczęciem, na początku i w trakcie programu Ocena przed rozpoczęciem lub na początku programu Testy sprawdzające poziom wiedzy Ocena wiedzy lub umiejętności Samoocena wiedzy lub umiejętności Ocena w trakcie szkolenia Rozdział 13. Inne formy oceny w czasie trwania szkolenia Podsumowania w kilku słowach Metoda „znaczków" Podsumowanie sesji Podsumowanie w notatnikach szkoleniowych Rozdział 14. Ocena na zakończenie programu szkoleniowego Wskazówki dotyczące oceny przeprowadzanej na końcu programu Rodzaje oceny przeprowadzanej na koniec szkolenia Efektywna ocena Rozdział 15. Ocena po programie szkoleniowym Średnio- i długoterminowe metody oceny Ocena długoterminowa Czy warto przeprowadzać szkolenie? Oszacowanie wartości szkolenia Lista punktów do sprawdzenia przed szkoleniem
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 95 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149077 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności